Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

29 May 2011

NUR QUSHAIRI JUARA PIDATO BAHASA MELAYU PERINGKAT DAERAH KINTA UTARA

Usai dari kejayaan manis HKSBP 2011, Nur Qushairi mempunyai satu lagi tanggungjawab besar yang diamanahkan, iaiatu mewakili Zon 6 ke pertandingan Pidato Piala Bahasa Melayu  Peringkat Daerah Kinta Utara 2011. Pertandingan ini telah dilangsungkan pada 28 Mei 2011 Di Sekolah Raja Perempuan Ta'yah. Nur Qushairi  telah menyampaikan pidato wajib bertajuk " Penguatkuasaan Undang-undang Yang Lemah Meningkatkan Kemalangan Jalan Raya" manakala pidato spontan beliau bertajuk "Menjaga Alam Sekitar Tanggungjawab Bersama"

Alhamdulillah, Qushairi yang dibimbing oleh Puan Noridah dan Encik Shahnun telah menyampaikan pidato beliau dengan baik sekali dan begitu bersahaja. Seramai 7 orang peserta telah mengambil bahagian dalam pertandingan tersebut. Dan Alhamdulillah, sekali lagi berkat latihan yang berkesan, Qushairi telah dinobatkan sebagai juara. Alhamdulillah dan akan mewakili Daerah Kinta Utara ke peringkat negeri nanti.


Nur Qushairi bergambar kenangan bersama piala kemenangan. Tempat ke dua pelajar SMK Tanjung Rambutan dan ke-3 pelajar SMK Raja Perempaun Ipoh.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...