Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

29 May 2011

MELANGKAH KE FINAL

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar hari ini. Seharian di UTP menyertai pertandingan bahas interschool, sedikit harapan menyala di hujung terowong. Pada hari ini STAR telah bertemu dengan tiga pasukan iaitu SEMESTI, SDAR dan SERATAS. Dalam pertemuan pertama dengan Sekolah Menengah Sains Teluk Intan (SEMESTI), STAR bertindak sebagai pewakilan kerajaan. Dengan usul Proton Sudah Hilang Taringnya, STAR berjaya menewaskan SEMESTI dengan juri 3-0. Alhamdulillah kemenangan pertama.

Perlawanan ke dua menemukan STAR dengan SDAR, juara Piala Perdana Menteri (PPM) tahun 2010. Dengan usul 1 Malaysia Hanya Tin kosong, STAR bertindak sebagai pasukan pembangkang. Namun, usul ini telah diterima dan kami tewas 2-1. Perlawanan ke tiga merupakan perlawanan penenetuan sama ada layak ke final ataupun tidak. Bertemu SERATAS, STAR bertindak sebagai perwakilan kerajaan. Dengan usul Earth Hour Meredakan Tangisan Bumi, STAR muncul pemenang dengan juri 2-1.

Alhamdulillah, STAR bakal melangkah ke final pada hari rabu ini dan akan menemukan STAR dengan SDAR, dua buah kuasa bahas sekolah malaysia. InsyaAllah, kami akan  melakukan sehabis baik  bagi menebus kehampaan tewas di pusingan ke dua.


Aksi Amirul, Quchai dan Amshar


Bergambar kenangan di dalam Library UTP


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...