Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

2 Dec 2010

Semoga Berjaya Abang

Sedar tak sedar sudah masuk ke penghujung tahun 2010. Memang tak dinafikan tahun ini merupakan tahun yang sangat sibuk bagi KDBM STAR atau HEXA FAMILY.
Pelbagai rintangan dan cabaran yang terpaksa kami hadapi demi memartabatkan nama sekolah tercinta SEKOLAH TUANKU ABDUL RAHMAN khususnya keluarga ini. Namun hasilnya tetap membanggakan apabila beberapa pertandingan berjaya diharungi bersama. Antaranya..

1) HKSBP ZON UTARA (FINAL)
2) BAHAS UIA (FINAL)
3) HKSBP KEBANGSAAN (SEPARUH AKHIR)

Walaupun hajat tidak kesampaian iaitu untuk menjulang sekurangnya satu piala kemenangan, namun segala pengorbanan yang kita harungi bersama akhirnaya berbaloi jua. Bak kata Umi Noridah, nikmat tempat kedua berbeza dangan juara. Benar mungkin semua ini telah ditakdirkan untuk menjadi memori kita bersama.Seluruh keluarga debat amat menghargai segala titik peluh dan keringat semua ahlinya terutamanya para Fivers yang menjadi nakhoda pelayaran KDBM STAR tahun 2010 iaitu...

Muhammad Haziq Bin Janudin
Muhamad Faizs Bin Omar
Muhammad Azri Bin Kamaruddin


Ya benar, tanpa mereka yang menjadi tunggak utama untuk menggerakkan kapal KDBM STAR IPOH tidak mungkin kami mampu kecapi segala yang ddidamkan. Bagi para junior HEXA, abang-abang semua seperti abang kandung kami sendiri yang sentiasa membantu kami dalam apa jua sekalipun. Mungkin ini tahun terakhir abang semua sebagai pelajar di STAR namun gelaran sebagai "IDOLA DEBAT HEXA" akan kami kenang sampai bila-bila.

Apa yang para junior HEXA harapkan agar abang semua dapat terus berhubung dengan kami semua dan halalkan segala ilmu yang telah dicurahakan. Bantulah saudara Quchai yang akan menjadi nakhoda tunggal tahun depan. Mungkin sesuatu yang lebih baik dapat dicapai pada tahun hadapan.

Akhir sekali, kami ingin megucapakan SELAMAT BERJAYA DUNIA AKHIRAT ABANG SEMUA dan jangan lupakan kami yang masih meneruskan perjuanagan ini.

-HEXA WAN-
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...