Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

8 Oct 2015

PIDATO PIALA DIRAJA KALI KE-31 PAHAT KEJAYAAN BUAT PEMIDATO STAR

Pada 5-8 Oktober 2015, Muhammad Afif Nazhan bin Mohd Hasni telah mewakili Negeri Perak dalam Pertandingan Pidato Piala DiRaja Kali ke-31 bertempat di Hotel Empress, Sepang. Dalam pertandingan peringkat separuh akhir, Muhammad Afif telah menyampaikan Pidato Wajib bertajuk "Rakyat Berintegriti, Malaysia Cemerlang" dan pidato spontan bertajuk "Integrasi Nasional Alaf Baru". Alhamdulillah dalam pusingan separuh akhir, Muhammad Afif berjaya menduduki tempat ke-2 keseluruhan dan layak ke Akhir.
1
Muhammad Afif layak ke final bersama peserta dari Labuan dan Kuala Lumpur. Dalam pertandingan akhir yang diadakan di Dewan Aminuddin Baki, IPG Bahasa Melayu, Kuala Lumpur. Dalam pertandingan akhir, Muhammad Afif menyampaikan Pidato wajib bertajuk "Rakyat Berintegriti, Malaysia Cemerlang" dan pidato spontan bertajuk "Generasi Y Penerus Kegemilangan".
Alhamdulillah, Muhammad Afif Nazhan telah diumumkan sebagai NAIB JOHAN Pertandingan Pidato Piala Perdana Menteri Kali Ke-31. Hadiah disampaikan oleh Menteri Pendidikan, YB Dato Seri Mahdzir bin Khalid. Johan disandang oleh peserta Kuala Lumpur.
2

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG KELAB HOKI STAR.KAMI MENGALU-ALUKAN SEBARANG KOMEN ANDA

0 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...